raptor-forum.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De computer ter bediening van magneetartikelen  (gelezen 829 keer)

William027

• Gast
De computer ter bediening van magneetartikelen
« Gepost op: 17:juni:2012, 10:07:26 »

Hallo,

Her en der heb ik gehoord dat het ook mogelijk is om Raptor aan te sluiten op een PC om op die manier een railplan te maken en tevens de mogelijkheid te hebben om magneetartikelen (zoals wissels) te schakelen. Is er al iemand die daar gebruik van maakt? Ik ben wel heel benieuwd naar hoe dit in z'n werk gaat en wat de ervaringen tot nu toe zijn.

Groet,
William

Anne W

• Raptor ID 000462 en ID 000050 (demo)
    • Bekijk profiel
Re: De computer ter bediening van magneetartikelen
« Reactie #1 Gepost op: 17:juni:2012, 13:04:59 »

Beste William,

Op Eurospoor zal de Silberberg Strecke van de MSG/Den Bosch aanwezig zijn met de computer aangesloten, waarschijnlijk ook al op de Open Dagen van de MSG op 6 en 7 oktober.

Ik heb zelf geen pc aangesloten, ben ik nog lang niet aan toe, eerst moet de baan klaar, wel een jaartje geleden mijn "Windows 7" laptop geprobeerd op te starten met de benodigde Linux versie, maar daarmee gestopt, want het heeft niet mijn interesse en kostte me dus te veel tijd.

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 3 Ma. 6090X decoders 27 staps, 12 MFX decoders (4 ESU) 6 met geluid (1 ESU), 28 staps, maar 27 staps voor de nieuwste Märklin MFX decoders, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw van mijn baan zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.0

Mark

• Raptor ID000003
    • Bekijk profiel
Re: De computer ter bediening van magneetartikelen
« Reactie #2 Gepost op: 13:maart:2013, 20:11:57 »

Inmiddels is dit gereed gekomen in de vorm van de aangekondigde SpDrs60 versie...
ID000003
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 20 queries.